Kabel met spoed! Bij 112 vindt u direct dé kabels die u zoekt.
Gratis verzending vanaf €25 15.000 tevreden klanten 7 dagen per week klantenservice
 


aangesloten bij:

 
 Zakelijke bestelling 
 
Hoe kan ik bestellen?
Heeft u de producten gevonden die u nodig heeft? Voeg het aantal toe en klik op bestellen. Dan komt u terecht in uw winkelwagen. Wilt u nog meer artikelen bestellen? Klik linksboven op Home om verder te winkelen en nog meer producten aan uw winkelwagen toe te voegen.
Heeft u alle benodigde artikelen in de winkelwagen gelegd? Zo bestelt u ze:

Stap 1. Klik in de pagina Winkelwagen op 'volgende stap' om verder te gaan.
Stap 2: Vul uw e-mailadres in. Heeft u al een account? Vul dan uw wachtwoord in.
Heeft u nog geen account? Maak dan eenvoudig uw account aan: vul de gevraagde gegevens in en klik op 'ga verder'
Stap 3: Controleer de bestelling en kies uw betaalmogelijkheid. Klik op 'bestelling afronden' om verder te gaan naar de betaalpagina.

Offerte aanvragen
Laat ons weten wat, de hoeveelheid en wanneer u producten van 112kabels nodig heeft? U ontvangt dan dezelfde dag nog een passende offerte. Stuur een e-mail naar sales@112kabels.nl.

Gaat het om complete projecten en/of producten waarvan wij de levertijd nog moeten opvragen, dan kan het aanbieden van de offerte langer duren. Wij lichten u hier dezelfde dag nog over in!

Prijsafspraak maken
Heeft u regelmatig dezelfde producten in grotere aantallen nodig? Met het maken van een prijsafspraak bestelt u direct via de webshop of met een inkooporder tegen de afgesproken prijs!

Retourneren
Heeft u als bedrijf een bestelling geplaatst? Dan gelden andere voorwaarden voor retour sturen dan bij een aankoop door particulieren. Ter bescherming van ondernemers geldt De Wet Kopen Op Afstand namelijk niet voor bedrijven. Daarom wordt per situatie bepaald of u de aangekochte producten kunt retourneren.

Verkeerd geleverd
Bij een verkeerde levering kunt u vanzelfsprekend retourneren. Download hier ons retourformulier.

Toch een ander product nodig?
In dit geval wordt per product bepaald of u het kunt retourneren. Als retourneren mogelijk is, kunnen er wel verwerkingskosten in rekening worden gebracht.

Product voldoet niet aan de verwachtingen
Ook hierbij geldt dat per situatie wordt bepaald of u het product kunt retourneren.

Uitzonderingen bij retourneren
Niet retour genomen worden:
• Specifiek voor u bestelde producten.
• Verzegelde producten waarvan de verzegeling is verbroken.
• Voor u op maat gemaakte producten.

Tegoed
Het retourbedrag blijft als tegoed in uw account bewaard, tenzij anders met u is overeengekomen.

Verwerkingskosten
Wilt u een bestelling na overleg geheel of gedeeltelijk retourneren, dan kunnen er afhankelijk van de situatie verwerkingskosten in rekening worden gebracht. U wordt hier altijd vooraf van op de hoogte gebracht. De verwerkingskosten bedragen 15% van de aankoopwaarde van de geretourneerde producten, plus een standaardtarief van €3,50 (incl. BTW).
Twijfelt u of een product retour gestuurd mag worden? Neem dan hier contact met ons op!

Procedure
Hoe verloopt de retourprocedure?
Stap 1: Selecteer bij contact het retourformulier.
Stap 2: Geef in het retourformulier aan dat u het product terugstuurt omdat het defect is.
Stap 3: Pak het terug te sturen product goed in. Liefst in een stevige doos.
Stap 4: Print het ingevulde retourformulier en stop het in de doos bij het defecte product. Heeft u geen printer? Schrijf de informatie uit het retourformulier dan over op papier. Vermeld altijd duidelijk het retournummer!
Stap 5: Stuur het defecte product binnen 14 dagen na ontvangst naar:

112kabels BV
Postbus 1122
6460BC KERKRADE

Stuurt u een product retour, dan zijn de bepalingen uit de Algemene Voorwaarden (punten 6, 7 en 8) van toepassing. U draagt zelf het risico voor de retourzending. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren. Hiermee kunt u een eventuele vermissing claimen bij de vervoerder.

Hoe zit het met de garantie?
Bij producten die bij levering al defect zijn, vergoeden wij de kosten voor de retourzending.

Defect product binnen de garantietermijn
Voor elk product geldt een eigen garantietermijn en voorwaarde. Wij hanteren hierbij de garantietermijnen en voorwaarden van de fabrikant. Uitgesloten van garantie zijn een aantal producten zoals software, CD, DVD, UPS batterijen en lampen.

Geen aanspraak op garantie: als het defect het gevolg is van beschadiging, oneigenlijk of verkeerd gebruik door de koper, het niet opvolgen van de gebruiksinstructies, beschadiging van kwetsbare onderdelen of bij normale gebruiksslijtage. Sommige producten zijn geheel uitgesloten van garantie.

Defect product buiten de garantietermijn
Is het product na de garantietermijn defect geraakt? Dan valt het buiten de garantie. Dit is ook van toepassing als het product al uitgesloten was van garantie.

Hartelijke dank voor uw aankoop, wij wensen u veel plezier met uw product van 112kabel.nl!